Harc a figyelemért – a választási kampányok új stratégiái
A választási kampányok az elmúlt évtizedben gyökeresen átalakultak. A politikai küzdelmek súlypontja egyre inkább az online térbe helyeződött át, ahol jelöltek és pártok kommentekben, rövid videókban és közösségi médiás posztokban formálják üzeneteiket – és csapnak össze egymással.
- Milyen hatással van ez a kampány jellegére és stratégiáira?
- Hogyan reagálnak a pártok és jelöltek arra, hogy a figyelem ma az egyik legszűkösebb erőforrás?
- Milyen új módszerek jelennek meg nemzetközi színtéren, és melyek gyűrűznek be Magyarországra is?
A beszélgetés során kitérünk arra is, hogy milyen társadalmi trendek határozhatják meg a 2026-os kampányt: mennyire fáradtak a választók, hogyan változik az ingerküszöb, és milyen új módszerekre lehet szükség ahhoz, hogy a politikai üzenetek célba érjenek egy túlterhelt információs környezetben
Szakértőink lesznek:
Kiszelly Zoltán– politológus, a Századvég politikai elemzési igazgatója
Dr. Hajdú András– politológus, a Mathias Corvinus Collegium Társadalom- és Történelemtudományi Iskola kutatótanára
Moderátor: Kacsoh Dániel, A Mandiner főszerkesztő-helyettese
Időpont: 2025. szeptember 10., 18:00 óra
Helyszín: Scruton Salon (1061, Budapest, Andrássy út 6., 3-as csengő, első emelet)
Regisztráció:
// A rendezvény ingyenes, de a korlátozott létszámra való tekintettel, kérjük előzetesen regisztráljon!
Vendégeinket kérjük, hogy programkezdés előtt legkésőbb 10-15 perccel érkezzenek meg!
Rendezvényünkön kép és hangfelvétel készülhet, melyet reklám- és dokumentációs célra is felhasználhatunk!
A felmerülő kérdésekkel kapcsolatban, illetve ha esetleg mégsem tud részt venni az eseményen, kérjük írjon a [email protected] e-mail címre!